Tilaatko kunnan tai kaupungin laskuun? Pyydä laskutusasiakkaan tunnukset täältä!

Kalasataman myymälämme on sulkenut ovensa pysyvästi. Verkkokauppamme on tietenkin edelleen aina auki ja lisätietoa varaston muutosta näet tästä!

Kirjaudu sisään

Catowl – ominaisuudet ja lukumäärät

17,40 21,58 sis. alv

Hahmotuspeli tarkkaavaisuuteen, hahmottamiseen sekä lukumäärien hahmottamiseen.

17,40 21,58 sis. alv

26 varastossa (voidaan jälkitoimittaa)

Kuvaus

Hahmotuspeli Catowlissa harjoitellaan hahmottamista, tarkkaavaisuutta ja lukumäärän hahmottamista noidan taikajuomapataan tipahtaneiden kissojen ja pöllöjen avulla.

Nuorimmillekin sopivassa peruspelissä päätetään ennen pelin alkua, käytetäänkö lukumääränoppaa (luvut 1-6) vai ominaisuusnoppaa (pöllö/kissa/oranssi/sininen/raidat/pallot). Kortit laitetaan pinoksi pöydälle. Pelaaja kääntää vuorollaan päällimmäisen kortin esiin ja heittää sen jälkeen noppaa. Jos pelissä käytetään ominaisuusnoppaa, pitää hänen löytää, kuinka monta kyseistä ominaisuutta omaavaa hahmoa kortissa on. Jos käytetään lukumäärää, pitää pelaajan nopeasti nimetä, mitä ominaisuutta on nopan osoittama määrä. Oikeasta vastauksesta saa kortin itselleen, väärästä vastauksesta kortti menee pinon alimmaiseksi. Eniten kortteja kerännyt voittaa!

Samaa peli-ideaa voi käyttää myös muistipelimäisesti. Tässä versiossa käännetään jälleen yksi kortti esiin, jota kaikki saavat katsella hetken. Sitten kortti pistetään piiloon ja heitetään valittua noppaa. Kuka muistaa ensimmäisenä, mikä on oikea vastaus? Jälleen eniten kortteja kerännyt voittaa.

Kaikista haastavimmassa versiossa otetaan peliin mukaan kolme ominaisuustoteemia. Korttipakka asetetaan keskelle pöytää, ja esiin käännetään yksi kortti. Tämän jälkeen heitetään lukumääränoppaa. Nyt pelaajien täytyy yrittää ensimmäisenä napata sellainen toteemi, jossa on oikea ominaisuus! Jos siis noppa näyttää lukua 6, ja kortissa on 6 pöllöä, pitää pelaajien napata pöllö-toteemi. Tehtävää ei helpota se, että jokaisessa toteemissa on 2 ominaisuutta (oranssi/kissa, sininen/raidat ja pallot/pöllö).

2-5 pelaajaa
Ikäsuositus 4-vuotiaasta ylöspäin / 6-vuotiaasta ylöspäin
Pelin kesto 10-15 minuuttia
Sisältö: 30 korttia, 2 noppaa (lukumääränoppa ja ominaisuusnoppa), 3 toteemia ja suomenkielinen ohje

Tässä suomenkielisessä kuvitetussa ohjeessa on useita pelitapoja hahmotuspeli Catowliin, jotka mahdollistavat pelaamisen eri ikäisille.

Katso tästä valmistajan englanninkielinen ohjevideo (linkki vie Youtubeen).

Lisätiedot

Paino 237 g (gramma)
Mitat 174 × 118 × 44 mm (millimetri)
Kohderyhma

Kotiin, Alkuopetukseen, Päiväkotiin

Tuotetyyppi

Pelit

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

Tuotevideot

Kerro muillekin

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Lähetä sähköpostilla

Kerro muillekin

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Sähköposti

Kerro muillekin

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Sähköposti

ELLIn blogissa

Tuotevideot

Kuvaus

Hahmotuspeli Catowlissa harjoitellaan hahmottamista, tarkkaavaisuutta ja lukumäärän hahmottamista noidan taikajuomapataan tipahtaneiden kissojen ja pöllöjen avulla.

Nuorimmillekin sopivassa peruspelissä päätetään ennen pelin alkua, käytetäänkö lukumääränoppaa (luvut 1-6) vai ominaisuusnoppaa (pöllö/kissa/oranssi/sininen/raidat/pallot). Kortit laitetaan pinoksi pöydälle. Pelaaja kääntää vuorollaan päällimmäisen kortin esiin ja heittää sen jälkeen noppaa. Jos pelissä käytetään ominaisuusnoppaa, pitää hänen löytää, kuinka monta kyseistä ominaisuutta omaavaa hahmoa kortissa on. Jos käytetään lukumäärää, pitää pelaajan nopeasti nimetä, mitä ominaisuutta on nopan osoittama määrä. Oikeasta vastauksesta saa kortin itselleen, väärästä vastauksesta kortti menee pinon alimmaiseksi. Eniten kortteja kerännyt voittaa!

Samaa peli-ideaa voi käyttää myös muistipelimäisesti. Tässä versiossa käännetään jälleen yksi kortti esiin, jota kaikki saavat katsella hetken. Sitten kortti pistetään piiloon ja heitetään valittua noppaa. Kuka muistaa ensimmäisenä, mikä on oikea vastaus? Jälleen eniten kortteja kerännyt voittaa.

Kaikista haastavimmassa versiossa otetaan peliin mukaan kolme ominaisuustoteemia. Korttipakka asetetaan keskelle pöytää, ja esiin käännetään yksi kortti. Tämän jälkeen heitetään lukumääränoppaa. Nyt pelaajien täytyy yrittää ensimmäisenä napata sellainen toteemi, jossa on oikea ominaisuus! Jos siis noppa näyttää lukua 6, ja kortissa on 6 pöllöä, pitää pelaajien napata pöllö-toteemi. Tehtävää ei helpota se, että jokaisessa toteemissa on 2 ominaisuutta (oranssi/kissa, sininen/raidat ja pallot/pöllö).

2-5 pelaajaa
Ikäsuositus 4-vuotiaasta ylöspäin / 6-vuotiaasta ylöspäin
Pelin kesto 10-15 minuuttia
Sisältö: 30 korttia, 2 noppaa (lukumääränoppa ja ominaisuusnoppa), 3 toteemia ja suomenkielinen ohje

Tässä suomenkielisessä kuvitetussa ohjeessa on useita pelitapoja hahmotuspeli Catowliin, jotka mahdollistavat pelaamisen eri ikäisille.

Katso tästä valmistajan englanninkielinen ohjevideo (linkki vie Youtubeen).

Lisätiedot

Paino 237 g (gramma)
Mitat 174 × 118 × 44 mm (millimetri)
Kohderyhma

Kotiin, Alkuopetukseen, Päiväkotiin

Tuotetyyppi

Pelit

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.

ELLIn blogissa

Saatat myös pitää...

Ellinkauppa tiedottaa!

Myymälä suljettu pysyvästi

Valmistellaan toimitustapoja